Tentor klara för denna gången

Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta när jag kom innanför dörren här hemma idag. Båda tentorna KLARA! Håller tummarna att jag får godkänt på båda och kan gå vidare med dem bakom mig. Kemi-tentan har för mig höjt stressnivån väldigt mycket. Vissa dagar har man bara velat gråta för man förstår inte hur man ska förstå allting på så kort tid. Får nog tillägga att jag har läst Kemi Bas 1 (Kemi A)... som man på gymnasiet har ett år (ca 40 veckor) på sig att gå igenom. Vi har läst det på 7,5 vecka. Och många av oss däribland jag har inte läst kemi sedan högstadiet och då är jag ändå långt ifrån äldst i min klass. Men i alla fall jag håller tummarna att detta går vägen!
 
Nu till något helt annat. I ett tidigare inlägg berättade jag att jag varit på IKEA och köpt ett skåp! Denna står nu på sin rätta plats och allt som saknas i sovrummet är egentligen den riktiga sängen! Ska bjuda på resultatet i bilder tänkte jag.
 
Jag känner mig väldigt nöjd! Längtar efter sängen mer än någonsin!
Tenta - ikea - inredning - interior - sovrum