Kärleken är Vi - låttext

Jag bara måste... så underbar låt! Jag får tårar i ögonen när jag lyssnar på den.
Camilla Läckberg har skrivit texten till låten som framförs av Evelina Olsén. Det är även årets pridelåt. Förstår inte att det fortfarande finns problem med att någon älskar någon annan. Kärlek framför allt. Kärlek betyder mest. Och att få dela den med en person som älskar en tillbaka är ju meningen med livet!
 
 
 
 
 
Delar med mig av texten här nedan... dock kanske jag har skrivit fel. Men så underbar låt!
 

Kärleken är Vi – Evelina Olsén

 Hade sökt efter en ängel, trodde jag visste var du var
Men jag förstod när jag såg dig, att jag saknade ett svar
Fanns så mycket att förlora, så många chanser att ta
Fast det jag vet nu att jag vunnit, att få veta vem jag var

Refräng:
Kärleken är vi, det finns inga hinder och gränser
Det är bara vi, kärleken är fri
Hjärtat det är mitt, allting som kan sägas det finns
Här inuti, kärleken är vi

Levde efter alla regler, levde upp till alla krav
Det fanns stunder jag var lycklig, men jag tog mer än jag gav
Om man tittar under huden, om man ser bortom det vi tror
Finns det något mer än kärlek, och vem kan säga var den bor?

Refräng

Du är min
Och jag lever
Och jag är jag
Allt är sant

Refräng

Här inuti
Kärleken är vi

Camilla Läckberg - Evelina Ohlsén - Kärleken är vi - Pride 2016 - Pridelåt - kärlek - lyrics - låt - låttext - song