Julrecept

Jag har blivit lite återförälskad i att baka skulle jag kunna säga. Alltid älskat att baka och minns fortfarande mina allra första "hallon-grottor" som jag gjorde på egenhand i köket hemma. På bilden i fotoalbumet ser jag riktigt nöjd och stolt ut precis som jag kommer ihåg! Bjuder på bilder från tidigare jular nedan.
Knäck, Pepparkakshus, Hallongrottor, Pepparkakor och Snickerskakor.
 
 
Något som jag kan sitta i timmar och klicka mig vidare igenom är alla ljuvliga recept på diverse julrelaterade bakverk som ploppar upp överallt. Tänkte att här länkar jag till några favoritsidor som jag hittat intressanta recept på!
 
 
Linus Creative Kitchen - Vinnare i Hela Sverige Bakar 2015
 
 
Blogg.se - Här länkas det alltid till bloggar med underbara recept!
Julrecept - Linuscreativekitchen - Recept - helasverigebakar2015 - julgodis