Onsdag

Idag började kass... Vaknade flera gånger av olika anledningar... Innan det var dags att gå upp. När jag skulle låsa upp "wire-låset"/"krull-låset" till cykeln i morse så böjde sig nyckeln... Blev lagom irriterad men gick samtidigt därifrån skrattande. Fick gå riktigt fort till skolan så kom in i föreläsningssalen helt svettig. Två timmars matte... Energin bara rann av mig. Dags att göra labbrapport! Otroligt nog fick vi gjort nånting trots allt.

Av en slump kom jag till min fina väns jobb precis när hon skulle ha sin lunch! Så kunde prata med henne en stund och kände hur energin kom tillbaka! Tack L! 😘

Väl hemma igen (efter att köpt en nytt lås till cykeln) så kunde jag sätta mig och plugga i tre timmar! Så härligt att äntligen ta tag i det igen efter tentorna, har verkligen legat på latsidan.

Och nu när min sambo kom hem efter att ha handlat då hade han köpt en julkalender till mig!!! Har pratat mycket om det och han tyckte att det var rätt onödigt. Men nu kom han hem med en chokladkalender var till oss! En med Star Wars till honom och en med Frozen/Frost till mig. Star Wars är en större favorit än Frost...Men han är ju den riktiga nörden på ämnet och nu kan vi hålla isär dom 😉