Plugg Ösregn och Julkänslor

Började fredagen med att åka hem till Mamma och Pappa och äta frukost tillsammans med dom vid 7:15 ca. Så mysigt! Jag ville gärna ha mitt julpynt som jag samlat på mig. Och för mamma var det dags att plocka fram adventspyntet så det passade så bra att komma dit just idag. Packade in i bilen och åkte hem igen vid 10. Sedan är det plugg och främst matematik som stått på schemat hela dagen. Medan regnet öst ner där ute. 

Jag tror att även väderappen är trött på regn nu ;)

Även telefonen fick lite julpynt hahaha.

Jag tycker att det räcker med regn nu. Jag vill ha snö! Så jag kan få prova på längdskidor och så vill jag att mörkret ska lysas upp lite. Det känns som att julkänslorna infunnit sig extra tidigt i år. Kanske för att det är första julen i ett eget hem och första julen ihop med min underbara M? Tycker att det ska bli så mysigt! Även om det blir en del pusslande med traditioner från två håll. Det är ju bara tokigt tycker jag. Vi formar vårat liv ihop, vi två.

Längtar ni lika mycket som jag?
Borås - Cycles - NaturalCycles