Att älska barn

I Julklapp så fick jag Babyboost som är skriven av Isabella Löwengrip Spångberg. Hon har skrivit om tiden före, under och efter graviditeten med hennes son Gillis. Detta betyder inte att jag/vi ska skaffa några barn just nu. Utan det är så att jag alltid har älskat barn. Barn är det bästa, finaste, underbaraste, det som ger mening i livet. Alla klockrena kommentarer, se hur de utvecklas, alla underbara samtal som man bara har med barn. Visst är det fantastiskt?


Jag är även en sån person som kan lyssna på detaljer om en graviditet och födsel hur länge som helst. Jag tycker att det är så häftigt! Tänk att kroppen kan göra nånting sånt? Producera en hel liten människa och leverera den. Det är nästan lite svårt att förstå när man tänker på det. Men samtidigt... Hur skulle vi annars bli till egentligen?
Blondinbella - Isabella Löwengrip Spångberg - Naturligt - Sverige
Fanny - 21 årig morsa

Visst är det helt otroligt! Varje gång jag ser min son så tänker jag ofta, tänk att JAG har gjort honom? Utan att jag behövt göra ett smack egentligen. Sedan har min kropp, fött fram honom. Så himla häftigt!

Svar: Så häftigt!!! Får bara hålla tummarna om att jag får vara med om det samma någon dag! :)
Filurerier