Ett år tillsammans ❤

Idag firar jag och min sambo ett år ihop. Ett år tillsammans.
 Vi har hunnit med så mycket. Vi har flyttat två gånger var, jag började på nytt jobb och sa upp mig för att börja plugga på högskolan, vi har format ett hem tillsammans som snart är klart, vi har varit på bröllop, jag har varit på två begravningar, vi har varit en vecka på Santorini, jag har varit sjukskriven, även varit dunderförkyld i två veckor med feber och öroninflammation, jag har fått prova att åka längdskidor, M har varit med mig i Ransäter och provat på gammaldans.
 
Bilder från Santorini 
 
Jag är så glad att jag fått vara med dig under denna tiden, tänk att det fanns en så bra kille på krogen som var/är något av stammishaket. Där stod han med sin fina ögon och jag föll pladask. I tre månader hade jag honom i mina tankar innan jag vågade ta kontakt. Ibland undrar jag vad som hänt om jag inte väntat, om jag varit modigare tidigare. Dock är jag så glad att allt är och blev så här. Att vi på var sitt håll skaffat oss de erfarenheter som gjort oss till dem vi är. För att vi nu passar så bra ihop. Jag längtar efter fler år tillsammans med dig. Om man ska leva ihop med någon så tror jag verkligen att det är så här det ska kännas. ❤
 
Bilder hemma hos oss