Bubbel carafe

Man blir så glad när det ser ut så här när man vaknar!
 
 
Varit så trött det sista så har inte riktigt haft någon ork alls. Mest ägnat tid åt Grey's Anatomy som jag börjat se om från början. Är inne på säsong tre nu. Nått måste man ju göra medan man väntar på Game of thrones.
 
Blev städning av lägenheten igår och hoppas att det ska funka bättre att plugga idag då. Så härligt med fredag och sol! Och jag njuter för fullt av min Bubbel karaff. Äntligen fått den blå nu och den står bredvid en skål som jag ärvt av Farfar. Då blir det ju extra bra tycker jag. Visst är det så man fyller sitt hem med kärlek och minnen.
 
 
Nu ska jag som sagt försöka plugga lite och ladda inför Linnémarschen imorgon! Någon mer som ska gå?
25 - 25årsdag - Borås - Farfar - Linnémarschen - Sverige - Vår - balans - bedroom - bubble carafe - bubble carafe blue - dekoration - födelsedag - inredning - interior - mirella inredningar - måbra - sol - sol på balkongen - sovrum