Kass vecka

I onsdags gick jag hem från skolan. Kände mig hängig och hade ont i hela kroppen. Efter panodil och ipren kändes det lite bättre. Visade sig vara magsjuka på torsdag förmiddag. Så har spenderat timmarna i soffan och tittat på Vänner och en och annan film. Vänner är bästa serien!

Idag har jag varit trött men matlusten är tillbaka! Så nu blir det skola och packa fram till onsdag. På torsdag morgon bär det av mot värmlandsskogarna och SVENSKA RALLYT! Det ska bli så roligt att komma iväg! Hoppas att detta blir av varje år, tycker att det är en riktigt bra tradition. Blir tredje året vi kommer iväg. 

Ikväll roade vi oss med Bingolotto. En evighet sedan jag spelade, var nog på Kronérs tid. Jag tyckte det var roligt då Casper Janebrink från Arvingarna skulle vara programledare. Dessutom köpte jag biljetter till Arvingarnas konserthus-turné! Ska bli jätteroligt tycker jag. Kan ju inte lyssna på hårdrock hela tiden ;) Jag började lyssna på Arvingarna på den tiden när man hade en freestyle som man tryckte i ett kassettband i. Kommer även ihåg att jag inte ville byta till en för CD då det ofta hackade när man gick och det gick ju inte för sig.


Nu känner jag mig laddad för en ny vecka!

Borås - Musik - förväntan - måbra