Silvergrå

Idag var jag och mamma i Knalleland. Så skönt att kunna unna oss en extra dag ledigt. Kom på att jag inte köpt några nya skor sedan jag flyttade hemifrån, vilket nog är rekord för mig. Minst ett år utan nya skor på fötterna. Jag har helt och hållet prioriterat inredning och att få i ordning två lägenheter så det är väl inte så konstigt. Vi hittade nya blusar till mamma och så blev det lunch på Viskan i Knalleland. Grymt jobbat tycker jag! Det var så litet när jag var där sist, nu var det mer som Viskan i stan.
 
Sedan gick vi på skojakt. Jag har helt snöat in på vita sneakers, tycker att det är så snyggt. Vi var på Stadium, Intersport, Skopunkten, Diechmann och höll helt på att ge upp när vi slutligen gick in på Din Sko. Och hittade dessa! Ett par slivergrå, känner mig så nöjd! Så nu är letandet äntligen över och jag har i alla fall ett par skor att ha nu i vår.
 
 
 Bilder från Din Sko.
 
Borås - Café Viskan - Diechmann - Din Sko - Intersport - Knalleland - Mamma - Skopunkten - Stadium - silvergrå - skor - sneackers