Mitt 2015

Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade ihop med en av de finaste människorna jag någonsin träffat. Jag flyttade hemifrån! Vi hade en underbar vecka på Santorini bla.

Genomdrev du någon stor förändring?
Flyttade hemifrån, började jobba på Volvo och slutade efter fem månader efter att ha bestämt mig för vad jag ska "bli bär jag blir stor". Jag började plugga på Högskolan.
 
Vilket datum från år 2015 kommer du alltid att minnas?
21 Januari, vår dag ❤

Vilka länder besökte du?
Grekland
 
Bästa köpet?
Vår säng!! Och min nya jacka, den är underbar.
Bjuder på bild med nya vs gamla sängen.


Gjorde någonting dig riktigt glad?
 Min nuvarande sambo kom med förslaget att vi skulle bo ihop. ❤

Saknar du något under år 2015 som du vill ha år 2016?
Ett år utan stress... Går det? Samtidigt vill jag ha fler timmar på varje dygn ;)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat. Hela träniningsrutinen har fallerat helt. Men blir kanske så när man ändrar så mycket i livet.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat. Upplevt mycket sorg... Det får det gärna vara mindre av.

Favoritprogram på TV? 
Bonde söker fru, Hela Sverige bakar och Greys anatomy

Bästa boken du läste i år?
Främlingen vid havet av Nora Roberts 
 
Största musikaliska upptäckten?
Känns inte som det blivit så mycket nytt i år? Men Meghan Trainor kanske? 

Vad var din största framgång på jobbet 2015?
Rent karriärmässigt får det nog vara att jag börjat plugga. Och hittat ett mål att sträva efter. 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Två begravningar i år vilket har känts tungt. Men samtidigt har jag nog aldrig varit gladare tack vare sambon.

Vad spenderade du mest pengar på?
Alla saker till lägenheterna! Möbler, prylar, julpynt, mattor och gardiner. Men åh vad jag hat älskat det!

 
Vilken är din största insikt under 2015? 
Stress fördummar.

Vad är du peppad för inför nästa år?
Att få rutin. Komma tillbaka till ordning. Ett år där allt faller på plats istället för att vändas upp och ner får jag nog säga.

Bästa film?
Star Wars - The Force Awakens.
Hunger Games - Mockingjay Part 2
Inside Out.


Nu känner ni mig lite bättre! Roligt att så många hittat hit. Om ni undrar något är det bara att fråga.