Pepparkaksdeg, Knäck och julmusik

Det har min dag bestått av hittills.
Pepparkaksdeg har jag gjort från grunden så den ligger nu i kylen och gottar till sig inför utbakningen i helgen. Knäcken står på spisen och jag rör då och medan jag skriver detta. Julmusiken är på hög nivå och julkänslan är på topp! Hur är det med era julkänslor? Har de infunnit sig? Snart dags för kulprov! Det gäller att man har tålamod med knäck kan jag säga till er som aldrig gjort knäck själva. Men det är ju så roligt att kunna bjuda på det man gjort själv!


Svårt att greppa att det inte är skolan jag ska till på måndag... Jag ska faktiskt jobba. Inga mer lektioner eller föreläsningar detta året! 

Och Star Wars då???? Den var grym! Rekommenderar den starkt! Men då ska man ju så klart ha sett alla de andra sex innan. Känns som att jag är på väg att bli en riktig Star-Wars-nörd *skratt*