Lördags-summering

Efter jobb, var det dags att förbereda för kusinerna som skulle komma och hälsa på igårkväll! Så roligt, riktigt härligt att träffas utan någon egentlig anledning... utan bara för att ses. Det gillar jag! Blev tacos och efterrätt bestående av vaniljglass, kladdkaka, grädde och en fudge som jag provade för första gången. Blev riktigt bra! Och dessutom var det ju kladdkakans dag så självklart fick lillasyster slänga ihop en sådan. Gott var det!
 
Fick en så fin blomma utav min ena kusin och hennes sambo.
 
Och tänkte visa de nya gardinerna när jag ändå är igång!
Här ser ni bilder från i våras/somras (längst till höger) och så gårkvällens resultat (till vänster)... dock saknas det färg i soffan nu tycker jag. Men det är ju jul snart så hoppas det fixar sig. Gardinerna i köksfönstret visar jag en annan dag.
 
Nu blir det att fira Morfar och Pappa på Fars dag!
inredning - interior - vardagsrum