Vilken 25årspresent!

Jag fyllde ju 25 i januari, det tog precis tre månader för oss att få ihop en lördag när alla kunde. Så igår va det äntligen dags. Pinchos på Götabergsgatan i Göteborg var bokat! Mina yngre syskon, jag och våra respektive. Kanonbra mat - perfekt för mig/alla, bara att välja precis själv vad du vill ha, älskar tapas!
 
På kortet jag fick stod det så här:
GRATTIS ÄLSKADE MALIN PÅ DIN 25-ÅRSDAG!
För att fira din nya ålder och fler underbara år med dig som vår syster och vän vill vi bjuda ut dig på middag! Du får äran att välja ställe och även en dag då vi alla kan, för en trevlig middag med oss som oersättligt sällskap :) För en helkväll med vänner, familj och framförallt, vi som beundrar dig mest - dina småsyskon. Vi älskar dig mer än ord kan beskriva!
FÖR HALVVÄGS TILL 50 OCH MINST 100 ÅR TILL!
 
Tack för en underbar kväll fina ni!
 Mat
 
 Dryck
 
Vi gick vidare och han med tre ställen innan vi kände att vi ville gå hem. Hoppas att ni inte mått dåligt idag.
Imorgon är det dags för skola igen efter nästan tre veckors uppehåll! Har ni haft en bra helg?
25 - 25årsdag - Borås - Göteborg - Pinchos Götebergsgatan - Present - pinchos
Sofia Werlin

Pinchos har så god mat :)

Svar: Ja det har de verkligen! äter du fortfarande LCHF? eller hur funkar det för dig med mat och så nu? :)
Filurerier