Åka buss

Det är inget jag gör speciellt ofta. Men denna helgen bli det mycket buss! Till Bollebygd idag och fram och tillbaka till Göteborg imorgon. Passar bra att skriva ett litet inlägg till bloggen dessutom. Och tack och lov att det finns musik och hörlurar, vet inte hur jag skulle överlevt allt bussåkande annars!

Bilden är från Invigningen på Rally Sweden!

Dagarna blir längre och ljusare nu med. Känns helt underbart! Hoppas att motivationen och koncentrationen kommer åter med ljuset. Det behövs! Snart dags att söka in till Byggingenjör för min del. Har inte alls höga förväntningar... Därför behövs motivationen. Så att man vill ge järnet hela vägen!

Bild från här om veckan.

Igår såg vi Deadpool på bio. Rolig och störd film tycker jag. Fick oss en del goa skratt. Och jag var riktigt modig idag och gick personligen och lämnade cv på några ställen idag. Blir alltid så nervös! Men jag överlevde ;) The comfortzone behövdes utvidgas. Ikväll blir det tacomys med familjen! Hoppas ni får en mysig helg!
Borås - Göteborg - Musik - Sverige - bio - förväntan - måbra - sfbio