Full fart!

Dagen började med tenta i Matte Bas 1. Jag slog personligt rekord och satt i tre timmar och fyrtio minuter med tentan samt blev det åtta sidor inlämnade... Så två rekord ;) Gick hem lite stressad och tänkte att nu har det gått åt skogen med maten idag men jag tror att jag räddade upp det hyfsat i alla fall. Efter lunchen blev det en sväng ner till Maxi för att hämta ut paket och fixa födelsedagspresent. Jag och Pappa ska fira en kompis ikväll som vi är på väg till nu i skrivande stund.

 "Snasket" till tentan.

När jag kommer hem står det Brandkår och en polisbil rullar in till vägkanten precis utanför huset. Tusen tankar hinner såklart snurra i huvudet. Stängde jag verkligen av spisen? Har det börjat brinna i en ljusstake? Vart brinner det?! Det visade sig att en granne i huset hade bränt vid mat på spisen men att det bara luktade bränt i trapphuset och att det var helt okej att gå in i lägenheten.

Något uppskruvad ringer jag sambon och förklarar läget. Jag bestämmer mig för att ta en powerwalk och gå av mig allt. Fick upp ett bra tempo riktigt så flåset kom igång ordentligt! Bra jobbat! Efter dusch, påklädning och under presentinslagning hann jag säga hej och hej då till sambon. Så bar det iväg till Bollebygd.
Full fart idag kan man säga!

Låtar som peppat mig idag:
Come Clarity - In Flames 
Värsta Schlagern - Markoolio & Linda Bengtzing 
På egna ben - Carola 
Borås - In flames - KBK - Kör ba kör - Musik - Tenta - fitness - hälsa - hälsosamt - måbra - promenad - reFtiness - träna