Death comes for us all in the end

Lemmy Kilmister, sångare i Motörhead. David Bowie, enastående artist och musikskapare. Alan Rickman, för mig mest känd som Professor Snape i Harry Potter filmerna, fantastisk skådespelare. Och så sent som igår kväll innan det var dags att sova läste jag om Glenn Freys bortgång. Det var första gången jag grät för att en artist eller känd person dog. Glenn Freys medverkan i The Eagles har (tack vare Pappa) gjort stort intryck på mig hela mitt liv. Och jag är så tacksam för att vi kunde se The Eagles live 29 mars 2008 i Globen. Det var stort att se barndomsidolerna live... äntligen! Deras röster ihop är svårslaget, jag tycker att de gör riktig musik tillsammans och de har alltid haft samma kvalité på det de gjort.
 
Bilderna är härifrån: Lemmy David Alan Glenn
 
Min Pappa - Musik - sorg
Anonym

Fint skrivet. Tack@