Fredagsfavoriter!

Igår åkte julen ut... något sent kanske men man får ju ta det när det passar i schemat. Tänkte även att det var dags för lite annat än bara massa tränings och kostprat... Blir ju mycket så när man drar igång en sådan utmaning som jag gjort nu. Roligt att tänka på något annat med och så här såg det ut när jag tog bort julen. Luciatåget är mina favoriter som jag köpte i Haga, Göteborg. Bilden på den delvis nerklippta granen var alldeles för sorglig så den besparar jag er ;)
 
 
Jag hann oxå fixa till i sovrummet. Älskar alla guld/mässing detaljer. Nu ska bara lite tavlor upp på väggarna så är det nog klart. Eller? Orkidén med den otroligt fina krukan är en födelsedagspresent.
 
Fixade även till i klädkammaren/förrådet som vi har intill hallen. Varit kaos där inne sen vi flyttade in trots försök att få till det bättre. Nu är allt det som vi använder mest lätt tillgängligt precis som det ska vara! Dags att förbereda för tacos, några vänner kommer hit. Ska bli mysigt tycker jag, speciellt J som är hemma från vistelsen i Kina! Go fredag!