Uppdatering

Tiden rullar på så fort men ändå långsamt. Vi firade ett årsdagen som ni vet - blev bio och vi såg In the heart of the sea. Den var bra! Jag satte mig i biosalongen med inga som helst förväntningar och blev glatt överraskad. Bra film att se på bio tycker jag. Så det blev riktigt lyckat.
I övrigt så kör jag på med kost- och träningsschemat så gott det går. Ramlade ju när jag åkte längdskidor, rakt på svanskotan så har bokat tid hos läkare nu om någon vecka eller två. Tredje rejäla smälen nu på ett par år så känner att det är bäst att kolla upp. Speciellt efter som man inte blir yngre direkt... skämt åsido. Tänker mest att det gör ju fortfarande ont och vissa träningsövningar funkar inte och jag kan inte sitta som jag vill och sitter jag längre stunder så får jag ont. Jag kan i alla fall äta som jag ska! Väntar på att få se lite reslutat... det går segt just nu men alla (i gruppen på fb) säger att man ska hålla ut och kämpa på. Köpte en Kettlebell idag förresten! Ska bli kul, aldrig gjort övningar med en sådan innan. Klicka på bilden för att se vart jag köpte min.
 
 
Måste ju säga att jag klarat två av tre tentor med nu efter jul! Känns så skönt! Väntar ivrigt på sista resultatet och hoppas och tror att jag fått godkänt på den tentan med. Trevlig tisdag på er!
In the Heart of the Sea - bio - kettlebell - kost - kostschema - refitness - rickardbravo - sfbio - träna - träning - träningsschema