Hemma en sväng

Hej mitt i semestern! Antar att de flesta av er har semester just nu eller snart ska ha. Vi kom ju hem i söndags från Ransäter. Haft en helt underbar vecka! Kanonväder med bara en hagelskur som varade en timme med muller från åska och regn som vi nästan aldrig trodde skulle ta slut. Men så kom solen igen! Så nu är det ett helt år av längtan till nästa gång. Har lovat mig själv att jag ska lära mig en låt på durspelet med bas och allt. Så det får jag ju se till att sysselsätta mig med under tiden.
 
 Nere vid älven i Ransäter
 
Så nu har vi haft två härliga sovmornar här hemma och imorgon är det dags för POLEN! Känns helt knasigt nästan. Precis kommit hem och tvättat allting och så ska vi packa ner det idag igen för att dra iväg imorgon. Jag ser mest fram emot att besöka polska matvaruaffärer, brukar vara så kul tycker jag. Men sedan ska det ju så klart bli roligt att se Polens natur också - det bästa med nya ställen!
 
Nere vid älven och vår älskade Loge A nere till höger.
 
Vi har kollat upp massor med ställen och planerat och bokat lite men låter vissa saker vara för det är ju semester och vill inte ha massa tider att passa. Vi vill vara lediga på riktigt. Så nu är det väl dags för att packa då så man inte glömmer något viktigt. Vad gör ni nu i sommar? Är ni lediga eller jobbar ni? Skriv gärna en kommentar! Har ni varit i Polen så kom gärna med tips!
Bila i Polen - Bälgspel vid landsvägskanten - Polen - Ransäter - Semester - sommar - åka bil