Nu har han åkt

Nu är han borta. Jag sitter själv hemma i soffan efter frukost och det är tomt. Kommer kännas så ensamt när han inte kommer hem ikväll. Det är ljust ute och har varit sedan jag gick upp. Det har snöat inatt men jag tror att det kommer smälta bort rätt snart. Jag håller tummarna för er jag känner som precis som sambon ska åka nio mil på söndag. Ni ska åka skidor en hel arbetsdag. Jag hoppas att ni får så bra förutsättningar som möjligt. Jag följer er via appen! 

Som tur är har jag bokat in att träffa massa härliga människor hela helgen! Så det blir full fart, ska bli riktigt roligt. Men lär vara lite nervös på söndag. Nu är det nog dags för mig att ta tag i denna fredag och städa lite så jag kan plugga i lugn och ro sedan. Jag kan inte koncentrera mig om det är stökigt runt omkring. 

Hoppas nu får en go fredag!


Bilder från en promenad.
KBK - Kör ba kör - Sverige