Actionrun Borås 2016

Vill mest kila in och säga hej! Energinivån sjönk lite samtidigt som temperaturen känner jag. Men det är ändå fullt ös med jobb och sedan actionrun för sambon. Själv har jag aldrig tittat på det innan så ska bli kul att se hur det går. Hoppas mest att han kommer i mål hel. Sedan blir det tjejkväll och det ska bli så kul! Imorgon har jag en önskan om en liten utflykt men får se hur det blir. Vad har ni för roligt planerat?

Bjussar på bilder från senaste tiden och med det så önskar jag er en trevlig helg!

Balkonglådorna som jag planterade men de har redan växt massor och ser inte riktigt så här ut längre.

En riktigt god smoothie som jag slängde ihop efter eget tycke och smak.



Bilder från skogspromenaden - älskar skogen!
Borås - KBK - Kör ba kör - Naturligt - Sverige - Vår - blommor - fina vänner - måbra - naturen - promenad - skog - sten - ut och gå - välmående
Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Härliga bilder :)

Svar: Tack! 😊
Filurerier