Överraska Mor

Solen skiner och det känns som att jag aldrig mer kommer ut. Jag pluggar inför sista tentorna nästa vecka och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag klarar dem. Främst Fysiken för då får jag min garantiplats och kan börja läsa till Byggingenjör till hösten. Min stora dröm, äntligen ska den bli sann.

.~.~.

Och så vände dagen och precis när jag lagt ihop böckerna och tänkt att nu orkar jag inte mer så ringer min vän. Hon frågar om jag vill åka ned till Ullared och det vill jag ju - såklart! Så eftermiddagen blev helt underbar med bästa sällskapet och en liten roadtrip till det stora shoppingriket.

När jag kom hem så städade vi klart lägenheten och packade. Imorgon åker vi nämligen iväg och firar mamma på hemlig ort. Ska bli så roligt att komma iväg och sova på hotell om så än bara för en natt. Och så blir det långhelg dessutom! Får berätta mer när jag kommer hem! Vad ska ni göra i helgen? Berätta!


Chokladbollar och Smoothie är det bästa när man pluggar!

Borås - Café Viskan - Förebild - KBK - Kör ba kör - Mamma - Matematik - Present - Sverige - Tenta - Vår - plugg - välmående - älskad