Välkommen vinter!

Började inte denna läsperioden speciellt bra... förkylning som pågått i två veckor. Det började med halsont som övergick i snörvel och trötthet som fortsatte med illamående (?) och huvudvärk. Har känt mig orkeslös och riktigt omotiverad. även om jag inte orkar göra nånting så har jag ändå känt mig rastlös och uttråkad. Hoppas verkligen att detta är slutet på det hela så jag kan "gå all in" med studierna nästa vecka. Har missat en del föreläsningar men som tur är kunnat vara med på en del. Jag saknar min energi!
 
 Det som pryder köksbordet för tillfället.
 
Sen sist har jag ändå fått gjort lite grejer som att byta gardiner här hemma. Blev så mysigt med mina "vinter-gardiner" som jag säger. Jag älskar julen och tomtar i all ära men jag vill inte ha gardiner med tomtar på. Funderar även på en ommöblering innan granen ska in, kul om det inte ser likadant ut hela tiden. Sedan har jag funderat på vad jag kan hitta på på kvällarna här hemma - tv är så tråkigt! Jag blir bara sur och ostimulerad. Ser fram emot bakning och julklappsinslagning! Tror att jag ska passa på att fixa med min förenings-väst.  Det är snart dags för invigning för min del - ska bli så roligt! Bäst att få den klar i tid.
Vad har ni gjort sen sist?