Ett år!

Tänk att det redan gått ett år? Det går så fort! Nu har jag haft bloggen i ett år.

Känns som att det varit lite dött här inne det sista men det är full fart i skolan. Jag har köpt GYMKORT (!) och börjat läsa böcker igen. Så himla kul!

I somras läste jag ut Eragon serien, fyra böcker som tog såååå långt tid för mig att läsa ut. Men nu är jag inne på femte boken för i år. Mest tack vare att jag lånar hem böcker i mobilen! Lätt, smidigt och man slipper störa sambon med tänd lampa på kvällarna.

Jag har börjat läsa Camilla Läckbergs böcker. Hittills har jag läst Isprinsessan, Predikanten och Stenhuggaren. Påbörjade Olycksfågeln igår. Så spännande att man knappt kan lägga boken ifrån sig.

Har ni börjat med något nytt det senaste?

Camilla Läckberg - Eragon - Gymkort - Isprinsessan - Olycksfågeln - Predikanten - Stenhuggaren