Mycket fint!

Snart är tentorna över för denna gången och helgen är fullproppad med roliga tillställningar. Efter en period som denna vill jag gärna belöna mig själv. Den första perioden efter sommaren var ingen mjukstart kan man lugnt säga. Men samtidigt har det varit två roliga kurser och äntligen märker jag av att det är Byggingenjör som jag läser till och inte till vad för Ingenjör som helst. Idag gick vi en sväng på stan och hittade mycket fint. Här ser ni det som jag tycker är finast just nu!
 
 
 
 
Förutom det självklara svarta som finns det så mycket blått, grönt och rött i butikerna som är så fint, man vill ha allt! Kanske slår till på något av detta imorgon? Här hemma är det grönt som gäller - och guld så klart! När man har så högt i tak som vi så går det bra att ösa på med färg. Det blir så tomt och vitt annars. Ska bli spännadne att se hur det blir i nya lägenheten. Fortfarande ett år kvar till flytt, jag längtar varje dag.
Lindex - glitter